söndag



Hello folket!

Nu har jag inte skrivit på länge igen, fy på mig!

Har ju hänt en del sen sist, roligaste var ju lätt utgången i onsdags med Sabina och Madde, var först hemma hos Madde innan vi drog på flamingo och dansade loss som galningar, sen sov jag hos Sabina, tycker synd om Ingela och Paulina som vaknade när vi kom hem, hahaha Fyfan va sjuka vi är ibland! Måste sett roligt ut när vi svamlade runt där hemma innan vi somnade som stockar!

Sen på torsdagen när vi vaknat till liv så åkte vi upp till Sabinas Farmor i Gagnef där hennes Pappa och Lillebror Hampus var på besök från göteborg, var kul att se dom båda, och hampus har växt så mycket! Och han blir mer och mer lik sin storasyster!

sen har jag faktiskt inte gjort nå mer roligt tror jag, jobbat bara känns det som!
men kommer säkert tillbaka snart med roliga nyheter!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback