tisdag



Hej!!

Har fortfarande inte fattat att biljetten är bokad och att jag ska till Usa om 2 månader, jag längtar så jag snart spricker! Jag har inte träffat mina älsklingar på snart 6 månader, kan ni fatta 6 MÅNADER(!!!!!!) Jag vill aldrig mer i hela mitt liv vara ifrån dom såhär länge! jag älskar dom för mycket för det!

Idag ska jag umgås med Ida, vet inte riktigt vad vi ska göra, men ikväll ska vi nog göra smörgåstårta! MUMS! vi har ju vårat goda recept på smörgåstårta som är sååå sjukt god! Sen hoppas jag på att vi ska se Desperate Housewifes ikväll, det är ju säsongsfinal som man inte får missa!

igår när jag inte kunde sova så låg jag och kollade på "en fyra för tre" igen, minns ni den serien? sjukt kul iallafall och jag höll på att dö av skratt, fast jag sett alla avsnitt för bara nån månad sen så fick jag lov att kolla igen! Sjukt kul helt enkelt!

Avslutar med en fin låt



<3

POK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback