090623


Hello.

Nu har jag inte skrivit på en hel vecka. dumt!

Midsommar är över nu iallafall, och jag hade riktigt kul trots att jag jobbade lördag och söndag. Min plan var att bara vara hemma och ta det lugnt på fredagen, men som tur va så drog Sabina med mig på fest, och jag ångrar inte att jag festade istället för att ta det lugnt, Fick sova 3-4 timmar den natten, men det var det lätt värt!

Och nu har Peace and Love veckan börjat också, kommer nog bli grymt kul! Frida kommer idag, så ska förhoppningsvis träffa henne när jag slutat jobba, sen imorgon kanske Erica kommer också. hon har tyvärr ingen biljett men jag tycker hon kan komma ändå!

Gud va jag har tråkigt på mitt jobb just nu, på tal om ingenting! jag kommer ha hunnit dött av uttråkning innan jag slutar idag kl 16:00. Och den 7 Juli börjar jag jobba heltid fram tills den 31 Juli också, där snackar vi tråkigt! Men får tänka på min lön som kommer i slutet av Augusti som jag ska shoppa massa för i USA, längtar!

Nej jag ska väl återgå till arbetet, eller nja kanske inte! men jag ska iallafall sluta skriva nu!

Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback