tisdag



hello!

Är riktigt trött just nu och har varit det hela dagen, kunde nämligen inte somna inatt och det slutade med att jag bara sov ca 5 timmar, och sover jag så lite blir jag som en zombie! Sen blir det ju extra drygt när man jobbar heldag också, så hade jag inget riktig lunch med mig heller, utan gick bara och köpte en baugette. ingen bra kombination att både vara trött och hungrig!

Max var här på eftermiddagen också, vi var till kupolen en sväng och kollade lite, sen busade vi på studsmattan och en massa andra saker! jag älskar min brorson!

sitter och kollar flygbiljetter, men jag vet ju inte om dom är bra eller inte så jag blir så irriterad, måste fråga någon som fattar bättre än jag! Får jag vill ha det bokat snart! jag längtar ju såååå mycket <3

pok



Jag saknar och älskar er något så fruktansvärt mycket <3

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

åh vilken fin bild hihi


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback