fredag



ÄNTLIGEN HELG!

Idag har jag först jobbat 07:30 till 13:00 som vanligt på fredagarna! Sen gick jag hem till Carro en sväng innan jag gick till kupolen och mötte Sabbeli. Vi gick runt där ett tag, och sabina köpte jätte fina kläder! Hoppas kläderna kan få henne att se lite finare ut iallafall HAHA! nejdå babe du är vackuuuuuur!

Sen våldgästade vi Carro igen, satt och lyssnade på musik och sådär. jag masserade Sabina med en sån där huvudmassage grej också! jag är hennes klia mig i håret slav jämt! haha

nyss rotade jag runt i mitt rum efter en klänning att ha på sig i morgon, ska ju på cocktailfest hos Anna! Ska bli grymt kul! hittade klänningen men hittade även en massa andra grejjer, som typ en lånebok från haga, en tröja jag letat efter i ett år nu och en massa damm! haha

på söndag ska vi fira min lillapluttMax som fyller 2 år på måndag, gaaalet vad tiden går fort!

nej dags för käk!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback