Måndag!



Hello!

Vaknade för en stund sen och ligger fortfarande kvar i sängen! Självklart med min dator i knät och min mobil brevid! haha jag är en nörd! Har sovit gott inatt, och drömt en massa konstiga drömmar! Har drömt jätte konstiga drömmar på sista tiden! Lite roligt är det allt!

 Idag ska jag Carro och Mikaela åka till Falun och förhoppningsvis shoppa lite! Jag behöver verkligen nya skor!! Sen har dom ju en mycket större Ginatricot butik i falun, den på kupolen är ju så pluttig! Sen ska vi nog ta oss en lunch också. hoppas på att solen lyser varmt där ute, jag har inte kollat ut genom fönstret så jag vet inte. men i vilket fall som helst så åker skinnjackan på!

Förresten så har jag kommit på en nackdel med att blogga, jo för folk blir dåligare på att höra av sig, för dom vet ju redan en del om hur det står till i mitt liv! så då blir det ju så att man inte hör av sig! Jaja nu har jag inte tid att fundera på det där nå mer, bussen till stan går ju om 1 timme och jag är ju inte klar på långa vägar!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback