onsdag



Hello!

Jobbat idag, käkade lunch med Sabina också, det var gott, valentinos kyckling är super god! När jag slutat jobbet så gick jag till körskolan en stund, men var så trött så jag inte orkade anstränga mig, så jag åkte hem istället eftersom jag visste att Max skulle vara här! Men han vart skit sur på mig för jag ropade NU SKA DU ÅKA HEM!! när jag kom in genom dörren då var det en kille som blev arg kan jag meddela! haha Men det gick såklart över efter ett tag som tur va!

Nu ska jag snart åka hem till Ida och kolla på film med henne och Malin!
kan tänka mig att ida vill se saw5 hon har tjatat på mig sjukt länge om den nu!
jag som verkligen hatar sådana filmer, jag är ju så lättskrämd! haha

Imorgon är jag ledig, ska bli skönt att sova länge! eller iallafall längre än jag gör när jag jobbar!

pok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback