söndag!



Hello!

Kvällen igår var kul, iallafall när vi var hemma hos Carro och Jocke, där det var en massa folk! spelade kort och pratade, sen kollade vi lite på Svergie matchen också innan vi gick ner på stan, jag träffade Emelie för att säga hej för vi har inte setts på ett tag! Så det var kul att träffa henne fast det bara blev en liten stund! Sen gick jag Carro, Jocke och dom andra in på S2, men det sög ju! Det är aldrig nå roligt folk på s2 tycker jag!

Men om 2 veckor ska jag iallafall till Sala och festa! Erica fyller ju år nästa måndag, så hon ska ha fest! Det kommer nog bli grymt kul! längtar!!

Nu håller jag på att ladda ner G- som i gemenskap! En ur gammal film, sen har jag även laddat ner Changeling med Angelina Jolie! Så idag blir det en filmdag! Hoppas lilla maxen kommer också!

pok!

Kommentarer
Postat av: Erica

Längtar jag också! :D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback