tisdag!



Hello!

Tisdag idag och jag är ledig! hur skönt som helst att sova ut, och vakna av sig själv istället för att bli väckt av en störande alarmklocka! har sovit hur bra som helst inatt, och haft bra drömmar, bland annat om Hanna och Viktor, som var hemma igen! uuuunderbart! Hanna sa även att hon tyckte jag var bäst. hm måste fråga henne om det sen! haha! Mina små älsklingar, gud va jag saknar er varje dag!

Ska snart åka och hämta Maxen hos dagmamman, sen ska vi åka buss hem! Och det älskar ju Max, han blev jätte glad igår när jag ska att vi skulle åka bussen hem! Sen ska han sova och jag får väl bara sitta och vänta på att han ska slå upp sina fina ögon så vi kan busa  innan han ska hem!

ha en bra tisdag!

pok!




 


Kommentarer
Postat av: Kajza

Skönt att vara ledig! :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback