lördag

Hej!

Jag är tillbaka, har inte orkat blogga på hela veckan, och det har sina anledningar. Jag har varit ledig mycket men har ändå bara legat i sängen hela dagarna och sovit! Har inte haft ork till något,  jag har kollat på massa filmer, jag har legat och kollat på alla bilder på min vägg och jag har saknat min bästa vän, och hon vet inte ens hur mycket..
 
Nu väntar jag på Maxie, pojken som kan ta bort allt det mörka i livet, jag älskar dig!

När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går o nå
När du träffat botten
Kom ihåg mig då

När du tagit första bästa tåg
och gör vad som helst för en dialog
När du står sist i kön
Kom ihåg mig då

När vintern gömmer dina spår
så att du inte hittar hem
När du är vilsen i en vinternatt igen
Kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
Kom ihåg mig då

När vinterisen ligger klar
Kom ihåg mig då
Här finns du kvar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback