lördag



Hello

Nu var det längesedan jag bloggade, och mycket har ju hänt!

i onsdags fyllde jag ju 20 år och den dagen började med att jag jobbade några timmar, sen käkade jag smörgåstårta med familjen, och senare på kvällen kom även Sabina Ingela och Paulina förbi med presenter till mig, vart jätte glad att dom kom, min andra familj ju! 

Sen på kvällen åkte jag och mamma och hämtade upp Ida och Emelie, så åkte vi hem till Ida och började fira min födelsedag, Malin kom också dit och senare så drog vi in till stan där vi satte oss på skrubben! Sen när klockan började närma sig halv2 gick jag och Emelie in på flamingo en snabbis, jag skulle nämligen få en gratis drink i baren, eftersom man får det när man fyller år!  haha så den kunde jag ju inte bara skita i liksom!

Sen gick jag och Emelie och käkade kebabtallrik på bellas, satt och snackade om allt mellan himmel och jord, Emelie är verkligen en toppen tjej som man kan prata om allt med,  Tog väldigt lång tid för oss att äta eftersom vi pratade så mycket, haha. Jag är sjukt glad att jag lärt känna denna bruden!

På torsdagen låg jag i soffan och var bakis hela dagen, men sen på kvällen var jag på Bio med Sabina, sjukt underbart att umgås med min älskade vän, älskar varje stund jag får vara med henne och skratta åt allt och ingenting! Jag sov även över där och fick skjuts till jobbet igår av Ingela, jobbdagen var rätt lugn jobbade ju bara 5 timmmar så.

Sen när jag slutat igår så skyndade jag mig hem för jag skulle vara barnvakt åt min älskade brorson medans Simon och Lovisa var på IKEA, jag och Max tog bussen in till stan och busade i parken tillsammans med Ida och Malin, en glass hann vi även slänga i oss, efter några sköna timmar i solen så åkte vi hem till Ida där jag skulle hämta lite grejjer jag glömde i onsdags!

Sen var det bara att åka hem och beställa en Pizza vi kunde dela på, riktigt gott tyckte både jag och Maxie, efter maten gick vi ner till tunet där samuel hade avslutning med schacken, Max lekte lite med barnen innan vi gick hem till lägenheten igen, där satte jag på en film till Max, Nalle puh såklart, hade även kollat på det när vi käkat Pizza, Max älskar verkligen Nalle puh, eller ja han älskar tiger! Sen var det bara att tvätta Max, sätta på honom pyjamasen, ge honom välling, läsa saga, mysa lite och sen lägga honom i sängen och låta honom somna!

När brorsan och Lovisa kom hem så skjutsade Simon in mig till stan, skulle hem till dennis där det var ltie folk, vi gick ner och satte oss på bakfickan, där träffade jag Emelie och hann iallafall säga hej!  När bakfickan stängde vid 1 så gick vi till skrubben en stund innan jag och fanny gick in på flamingo där vi var i typ 30 minuter, haha Tog sedan bussen hem!

idag vakande jag sent, och nu väntar jag på att Max och dom ska komma hem från Leksand så jag kan busa lite med honom i det fina vädret! Solen lyser och inte ett moln på himlen! sköööönt!

Min älskade kusin ville även se bilder från i lördags, ditt ord är min lag så här kommer lite bilder:


min fotomodell till brorson!


paket öppning!


Lovisa och Samuel


Moster, Karin och Erik :)


moster Gun

 
fortfarande paketöppning


släkten har åkt hem och kompisarna kommit, paket öppning igen, hm stenar?


sanna och elin


Ida


mer paket


Tobbe!


Jocke och Robban!


Adam, Sabina och Madde


en del av allt folk som var här!


Sabbeli


folk


5kamp!


5kamp


5kamp, suddig bild, men vi körde pennan i flaskan här!

 
avslutar med en fräsch bild på mig, haha. för efter 5kampen dog nämligen min kamera tyvärr, så ni får tyvärr inte se när det var som mest folk här, eller när folk var som mest fulla och glada! haha

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback