måndag


Hej!

Idag var det min tur att hämta Max hos dagmamman, jiho! Men innan det så var jag ute och gick med Carro och Mikaela, en promenad som slutade hemma hos Ida, som Carro ringde och väckte. Jag ville först inte att dom skulle ringa och väcka henne eftersom hon började jobba senare och kunde alltså sova hur länge hon ville typ. Jag tycker faktiskt inte att man ska väcka en person före 12 om den har chansen att sova så länge! haha jag menar klockan var bara 11!  Men hon vart iallafall glad för lite sällskap, så vi var kvar där tills det var dags att hämta maxie.

Mikaela och Carro följde med, och Max vart jätte glad när jag kom. Slängde sig runt min hals och skulle kramas, och det säger man ju inte nej till! Vi gick sen till Ica Maxi och handlade, Max fick en traktor av mig! Det var han värd eftersom han får mig att må så mycket bättre jämt! 

Sen tog jag och Maxen bussen hem, och han somnade på bussen när vi nästan skulle gå av! Väl hemma så sov Max i vagnen på altanen och jag satt brevid och käkade nudlar och hade datorn med mig, mys!

Imorgon är det dags för jobb igen, kommer jobba mellan 11-19, lite drygt men jag får väl stå ut!


Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback