söndag


Hello.

Idag har jag inte legat i sängen hela dagen, utan jag har varit med Max! Vilket är mycket bättre, han ger mig ork! Vi har varit ute, sen var vi och handlade med Mamma, först i Sellnäs där vi köpte glass till alla, sen åkte vi ut till simon och lovisas hus där dom höll på att bygga, så vi åt lite glass innan vi åkte vidare till Ica Maxi och handlade! När vi kom hem kollade vi på nalle puh film på min dator.

Nu har Maxen åkt hem, men jag kommer träffa honom redan imorgon eftersom jag ska hämta honom hos dagmamman.  Jag frågade om han ville åka buss, då sa han nej, så jag frågade vad han ville åka då? TRAKTOR blev hans svar! hahaha knasboll!

imorgon innan jag ska hämta Max, ska jag antingen gymma, eller ut och gå en promenad med Carro och Mikaela, vi har inte bestämt oss riktigt än. Så blir till att gå upp tidigt imorgon, får se hur det går, jag har ju jätte problem med att somna nu för tiden, så nu när jag varit ledig så har jag sovit till 13:00 varje dag nästan!

jag saknar dig <3


pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback