kämpar på


heej

Japp jag kämpar på och försöker verkligen vara stark, men jag vet inte hur mycket mer jag orkar, jag vill inte behöva må så dåligt av att vara på jobbet, jag vill inte känna den hemska rädslan jag känner där, känns som om jag bara blir svagare och svagare.

känner mig så jävla töntig, folk tror att det gått över och när det inte har gjort det så känner jag mig ännu svagare, vill inte erkänna hur svag jag är. Jag vill bara få må bra!

Max sov hos oss i natt, brevid mig i min säng faktiskt, hur mysigt som helst, förutom några sparkar i ryggen då vill säga. Och att jag vaknade en gång i timmen och då fick jag lov att kolla så han andades, haha ja va ska man säga, mysigt var det iallafall, min lilla prins!

Vet ni? nu vill jag bara att det ska bli den 22 december, och klockan 11. Då kommer mina änglar hem efter 1 år i Usa, jag saknar dom så himla mycket och vill bara att dom ska komma hem så allt blir som vanligt igen! JAG LÄNGTAR SÅÅ!




fin låt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback