Sabina 20 år



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA VÄN <3

Jag har sagt det många gånger men jag säger det igen, är så glad att du är min vän. Jag kommer alltid finnas vid din sida vad som än händer. Det finns så många minnen och dom roligaste minnerna har jag med dig, allt knas vi hittat på, alla gånger folk kollar konstigt på oss när vi skrattar tillsammans och det hörs flera mil. Kommer ihåg första gången vi skrattade tillsammans, en av dom första dagarna på haga, uppe i bildsalen, Eva tappar en binda. Kommer aldrig glömma hur vi kollade på varandra fast vi inte ens kände varandra så började vi as garva mitt under rundvandringen.

Du är en stjärna vännen, och ingen annan kan få mitt att skratta så som du kan, med dig har man aldrig tråkigt. Så lova att du alltid kommer finnas i mitt liv och göra allt så himla mycket roligare!!

Jag älskar dig!

/ Sara

VÄLDIGT gammal bild <3



vi två i skolans fotostudio!



vi på kryssningen!



vi två i Mora, hm.. eller var vi i ludvika? HAHAHA



mupparna alltid <3



jag älskar dig <3

 


Kommentarer
Postat av: sabina

gud vad fint skrivet min vän <3,

om du bara visste hur glad jag blev av alla orden.

självklart kommer jag alltid att finnas vid din sida.

:)

alla tokigheter är inte slut än..

haha! :) vi har massor av saker kvar att utföra.



jag älskar dig sååå mkt <3

2009-12-02 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback