fredag



heej

Nu var det längesedan tyvärr, vet inte riktigt vad jag ska skriva därför blir det nog så att jag inte uppdaterar. När jag inte sitter vid datorn så kommer det texter som jag bara vill komma ihåg och skriva ner, men när jag väl loggat in här och ska skriva ner mina tankar så tar det stopp, eller så raderar jag när jag skrivit klart.

idag är det fredag och äntligen heeeelg, min lediga helg också dessutom. Imorgon ska jag med Sabina och jobba i Falun sen ska vi hem till henne och göra oss iordning för Cissi´s 20 års fest, kommer bli en bra dag i morgon tror jag! Sen på söndag ska jag försöka hinna hjälpa Simon och Lovisa att flytta in i huset, men kan lova att när jag väl vaknat till liv så är dom klara. Men som man brukar säga : det är tanken som räknas! Kul för dom att dom äntligen ska få flytta in i sitt fina hus, och lilla Maxen får ett eget fint rum. Och det finns ju även plats för lillasyster/lillebror där, iiiiih <3

Idag ska jag till trafikskolan, var där och hade lektion igår. Och det gick KANON, jag måste ju vara lite av en expert på att parkera! Ska väl inte säga för mycket nu för då går det väl åt helvete sen när folk är med, men ändå läraren tyckte det gick super! Fick inte boka fler körlektioner heller eftersom jag kommit så långt med körningen och måste nu bara plugga lite mer på teorin, så får väl sätta mig i den jävla källaren och plugga nu då.

ikväll blir det lugna gatan eftersom jag måste gå upp tidigt i morgon när jag ska med Sabbeli, men det gör mig inget för det ska bli kul! Kan ju passa på att tipsa er som vill ha fina porträtt på era barn att komma till Citygross i falun i morgon. Ni kommer inte bli besvikna kan jag lova, Sabina är bäst!

Pok


JAG SAKNAR ER VÄLDIGT MYCKET, KOM HEM NUUUUUU! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback