GRATTIS KUSIN!



GRATTIS KUSIN JOHAN PÅ DIN FÖDELSEDAG!!



Vart inte bara en sväng på skrubben igår, Ida dissade mig så jag var ut med Linda och hennes kompisar istället, det var sjukt kul. Vi var på skrubben en stund där jag träffade Hanna, vilket var tur för hon flyttar på lördag! så nu hann jag iallafall säga hejdå!

Sen fortsatte vi in på flamingo där vi dansade och drack drinkar, träffade lite folk där också, var faktiskt mycket folk ute för att vara en onsdag! Efter ett tag tröttnade vi iallafall på flamman så vi drog över på rockhouse där dom skulle spela housemusik hela kvällen, där  drack vi fler drinkar, Linda köpte enligt henne världens godaste drink  som hon sen glömde att dricka upp eftersom skulle dansa! haha sjuk hon är alltså, skrattade som fan åt henne igår vill jag lova. världens bästa Linda <3

tack för igår alla som var med och tack Mia för skjutsen hem!


Jag elma och Linda

linda och våra bankomatkort


världens finaste!


Linda och Hanna <3 dom stötte på varandra på toan, haha


Elma och jag


Elma och "världens godaste drink" hahaha

posarn!


haha idioter!

hahahahahaha


<3

tack för en bra kväll!! <3

 

snodde bilderna av lindis! hppas det var okej ;)

 

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback