ont i haaaalsen



heej

ligger i skrivandes stund i soffan och bara slappar, har nämligen svin ont i halsen och är helt uppsvälld i halsmandlarna och hela halsen, får knappt i mig nå mat eller dryck. Var och tog halsprov igår, men hade inte streptokocker iallafall, kanske kan det vara körtelfeber eller nått liknande, ska tillbaka till läkaren om det inte går över!

Har haft ont i halsen sen i torsdags, så det har varit väldigt drygt, sen i måndags så var jag med ida och malin, så skulle vi till stan och kolla lite och jag skulle träffa emelie, slutade med att vi hamnade på skrubben där Ingela jobbade, satt där till kl 2 då fick vi skjuts hem till ida av ingela, så sov jag kvar där.

igår var vi på stan och sådär sen åkte vi hem till ida igen och lagade mat och kollade på tv, sen åkte jag hem vid 10, då kände jag mig sämre, och imorse när jag vaknade så mådde jag skit verkligen. usch och fy.

nej nu ska jag snart kolla på greys anatomy, unga mödrar sen mitt favvoprogram Christine, roligare program finns inte, jag skrattar mig igenom varenda program!

 

pok

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Krya på dig sötan :(


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback