tisdag



Heej

idag var det dags för jobb igen efter att ha haft en ledig helg, var väl precis som vanligt. Tur att tiden gick fort iallafall ibland har man ju inget att göra på mitt jobb så då sitter man mest på facebook eller spelar uno på telefonen, helst vill man ju ha saker att göra så tiden går fort.

imorgon blir nog en bra dag, först sovmorgon, sen jobb, sen ska jag hem till Carro och kolla på bonde söker fru och sådär, längesedan jag umgicks med Carro så det ska bli kul. Sen kommer Ida in till stan så då ska vi gå på skrubben en sväng, tänkte göra det idag, men sen kom vi ju på att det är lilllördag imorgon vilket betyder att fler folk kommer vara ute imorgon än idag, så då blev det så!



vad tycks om mina naglar då? har fixat dom helt själv, det var sjukt kul faktiskt. Man limmar på den där vita tippen, sen klipper man dom och filar innan man penslar på en gele och sen sprayar man på  geleaktivator sen klart, det är nästan så enkelt som det låter! Skönt att alla naglar är långa, jag hatar verkligen att ha korta och ojämna naglar, toppen grej!

Nu tänkte måste jag passa på att berätta en rolig sjukt gullig sak som Max sa till mig för nån vecka sedan:

Max : Jag tycker om dig!

Jag: åh gullunge jag tycker om dig med!

Samuel: Max tycker du om mig med?

Max: Mmm

Sen var det tyst ett tag innan Max säger

Jag tycker om traktorer också!

Hur söt får man vara? Märks då att han är lika traktor galen som sin Far, om inte mer!!


Dags för en dusch, sen nått bigbrother avsnitt innan läggdags!

pok




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback