torsdag



Hello.

Ligger i soffan och slöar idag med, vill bara bli frisk nu. Orkar inte ha ont i halsen längre, räcker med att jag haft det i en vecka nu. Är det inte bra i morgon när jag vaknar så ska jag ringa till sjukan i morgon igen, och se vad dom säger, dom sa nämligen till mig att ringa på fredag om det inte gett med sig, så får se om dom vill göra ett nytt halsprov, eller om jag ska vänta längre.

På lördag ska jag iallafall hem till Carro och kolla på fotboll, hade planerat krogen också och hoppas att jag känner mig tillräckligt frisk för det, Ida och dom ville till gävle, men jag är inte så pepp på att åka bort i helgen igen, därför får det bli fotboll hos carro som också kommer bli kul!

Just nu vill jag bara ha en massa maaaaaaaat, har levt på varm oboy, glass och riskakor i 2 dagar nu, skulle vilja ha en stor kebab, eller hamburgare, är också sjukt sugen på ravioli! mums!

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback