Det blev en tjej!



Grattis John och Maria till eran lilla dotter som föddes idag! Så himla roligt att vi fått en ny liten medlem i släkten, och som jag gissade från början blev det en liten tjej, välkommen till jorden lilla lilla vän!

och nästa år kommer det fler bäbisar, och inte bara 1 eller 2, utan 3st som det ser ut just nu då, vem vet om det kommer fler? haha första månaderna av året kommer det 3st iallafall. Kan knappt vänta! <3 Sen får vi se om det kommer fler under året, men man vet ju aldrig! =)

Just nu håller jag på att packa, för i morgon åker jag, Ida, Helena, Malin och Bergman till Göteborg över helgen, för att festa, shoppa, och gå på liseberg! Kommer bli super kul tror jag, sen får man ju se hur man mår när helgen är över, men det är ju en annan sak!

får se om jag bloggar från GBG, annars lovar jag att komma med en uppdatering när jag kommer hem!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback