lördag



Heej heej

Gårdagen var TOPPEN, åkte ju till uppsala disputationsfest för min duktiga kusin Johan! Det var verkligen hur trevligt som helst, älskar att träffa mina kusiner. Fick man ju reda på att man ska få kusinbarn också, inte bara ett heller utan tvillingar, hur coolt som helst, jag blev verkligen jätte glad, kan inte sluta le nu när jag tänker på det, GRATTIS JOHAN OCH SOLMAZ <3

Kunde tyvärr inte stanna så länge som jag hade velat i Uppsala eftersom mamma och pappa åkte hem och jag hade inte haft nån skjuts hem annars, men kände att min kväll som hade startat så bra inte fick ta slut så jag mötte upp Sabina på flamingo, då var väl klockan halv1 så röjde vi runt där inne innan vi drog på efterfest. Men den tog slut ganska snabbt så vi tog en taxi till medväga och var hemma vid 4-halv5 någongång

imorse väcktes jag av damp-kerstin som inte kunde sova, då var klockan bara 10 typ. Fan va sur jag blev, hade det varit jag som väckt henne hade det blivit ett jävla liv och en smäll på käften, nu blev det bara en smäll på käften för hennes del! hohohaha nejdå! Sen började hon spela musik sjukt högt på sin mobil också. Suck vilken brud alltså! but i love you!

Nu har jag precis gjort mig i ordning för nästa party, Ingela fyller 20 imorgon så det ska firas ikväll! Måste bara bestämma mig för vilka kläder jag ska ha på mig, blir något från USA iallafall, har ju en massa klänningar och annat som jag inte testat!

ha en bra kväll!

pok



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg .. ( y ) !!

Postat av: Linda

åh du är så sjukt brun och snigg!!!! JAG VILL OCKSÅ :P:)

2009-09-27 @ 12:56:20
URL: http://mademoisellemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback