tisdag



Men tja!

Idag har jag hämtat Maxen hos dagmamman, han hade tjatat hela dagen och sagt till dagmamman att hans Faster minsann skulle hämta honom idag, haha! Och han blev ju inte mindre glad av att jag hade en present med mig, massa små lastmaskiner som han blev överlycklig för! Käkade en glass på Max gjorde vi också innan vi tog bussen hem hit, där Max somnade i soffan. Så medans han sov så satt jag brevid och kollade på Bigbrother.

När han vaknade så lekte vi med hans nya maskiner så åt vi glass igen också, min brorson är nämligen ett glassmonster! Efter ett tag kom brorsan och hämtade honom, så jag la mig i sängen och kollade på andra avenyn på datorn följt av några bigbrother avsnitt, och nu på kvällen har jag såklart kollat på Idol också!

imorgon ska jag umgås med Ida tror jag, får se om fler hänger på.
Vad vi ska göra har jag ingen aning om, men det lär ju visa sig i morgon. Men först ska jag ta mig en rejäl sovmorgon!

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback