torsdag



Hello

Har en ledig dag idag, och igår var jag hemma och var sjuk. Det som är drygt är att jag ska jobba rätt mycket i helgen, 16:00 - 22:00 imorgon, ledig lördag, men sen har vi söndagen och den är drygast 07:00 - 20:00, men får tänka på pengarna, jag menar både ob och några timmars övertid och att jag får vara ledig nästa fredag då jag åker till Göteborg med Ida, Malin, Sarah och Helena, vilken ska bli sjukt kul!

Just nu kollar jag på det sämsta program jag sett på länge, tv4´s nya serie kändisdjungeln, va är dett för skit program om jag får fråga, känns inte ens som om dom är i en djungel, liknar mer en studio faktiskt, fattar inte ens varför jag skriver om detta i min blogg, men blev lite irriterad av detta skitprogram bara.

tacka vet jag idol, roligast nu när det är auditions iallafall får se hur mycket man kommer hinna följa det sen, inte så ofta man sitter och kollar på tv kl 8 på fredagkvällar!

pok




saknar er mina sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback