glad påsk!



heej

Idag är det långfredagen och idag ska man tydligen ha tråkigt? det har inte jag haft iallafall, Jag mamma och Samuel åkte och hämtade upp Maxen, sen åkte vi och hälsade på Morfar och Lillemor som bjöd på fika. Var där ett tag och Max busade runt, sen åkte vi hem till Simon och Lovisa och jag fick gosa lite med Neo, lilla tjockisen. Saknar mina pojkar redan, men i morgon ska vi dit på påskmiddag på kvällen, fast först kommer dom hit på dagen, för Lovisa ska rida testa rida nån ny häst vi har och barnen ska vara med oss :)

Jag ska snart gå tilll bussen och åka hem till Ida, blir lugnt i kväll med film.

på söndag blir det jobb hela dagen, ska bli så skönt att tjäna lite pengar..

glad påsk på er !

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback