jag är glad



Är glad idag, fast jag jobbat hela dagen. Men bästa Mattias var ju där, så är alla andra åkt så tog jag en liten paus och satt och snackade med Mattias i vårsolen, och han fick mig på bättre humör, vilken kändes hur bra som helst. Han är verkligen en person man kan prata om allt med och som alltid får mig att skratta!

Sen fick jag ett samtal från Sabina, hon är ju i egypten igen med sin mamma och syster denna gång Vart chockad och jävligt glad att hon ringde. Fast den jäveln hade gett MITT nummer till en dryg egyptier som tydligen var galet kär i henne, tack då slyna! hahaha men skönt att höra hennes röst, saknar henne ju. Men i morgon kommer dom hem! :)

Igår var det en mysig påskafton hos mina favorit pojkar, dom finaste brorsönerna i HELA världen. Neo har blivit en liten tjockis så jag gav honom namnet Buddah, sen blir han ju bara sötare för varje dag som går, lika med Max. Hur fina kan människor bli?


fasters buddah <3


pojkarna i mitt liv <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback