Viktors kalas



Hej

Idag tog jag med mig Max och åkte på 3 års kalas i kälarvet, Viktor har ju också fyllt 3 år närmare bestämt den 31 Mars. Men då var dom i USA hos Fredrik så kalaset blev idag.

Det var jätte kul att träffa alla och Max sa att han hade haft jätte kul fast han var blyg i början och hängde på mig hela tiden. Roligast var det nog med fiskdammen, barnens favorit. En annan favorit var ju att busa med Erik såklart.

Idag är det ju den 10 April, och hela två år sedan jag var på studentkryssning med min klass. alltså 2 år sedan jag träffade dig. Och du blev en av mina närmaste vänner. Men mycket har ändrats men jag vill att du ska veta att jag alltid kommer stå bakom dig och älska dig vad som än händer, och jag vet att du mår bra just nu och har allt du behöver. Men nån gång kommer det komma en dag då du behöver en riktig vän, då du kanske behöver mig. Jag önskar du kunde se det nu innan du sårar mig mer..

har alltid tänk på dig när jag hört denna låt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback