tisdag


Hej hopp.

Ligger i sängen just nu och lyssnar på musik, vaknade för en timme sedan och har inte orkar gått upp än. Skönt att äntligen få sova ut lite efter att ha jobbat 2 veckor och bara varit ledig 2 dagar under den tiden. Men det har faktiskt varit kul. Och jag saknar det faktiskt, enda gången jag sagt så om det där stället som gett mig så mycket obehag. Men det har nog att göra med människorna som jobbar där, så snälla och roliga. Och jag och Mattias har haft sjukt mycket att skratta åt, haha.

Men nu är jag ledig några dagar sen jobbar jag bara lördag söndag sen har jag inte fått nå mer pass fören 2 september.

Någon dag denna veckan kanske jag ska fixa mitt hår också, men har inte bestämt mig för hur jag ska göra. svårt val det där.. ska iallafall ringa Emelie snart och höra lite mer med henne.

Kanske uppdaterar senare med info om mitt hår.

byebye.


Våran cowboy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback