---

Ja jag vet att jag är seg på att uppdatera, men jag är mitt uppe i mina möten, körkort och jobbsökande.
Möterna jag babblar om är med min jobbcoach, man måste ju ha en sådan nu för tiden när man är inskriven på arbetsförmedlingen. Sen har vi även workshops och då är vi en grupp som samlas. Jag har som tur är lärt känna Rebecca, så vi umgås både på möterna där vi varje gång försöker slå rekord i antal koppar varm choklad. haha vi är uppe i 4st nu. Sen passar vi även på att gå tillsammans till körskolan efter möterna :))
Körkortet känns inte långt borta nu, men man ska ju inte ropa hej än. Men på fredag har jag i alla fall halkbanan och jag är nervös som fan. Jag hatar att sladda och sådär så jag kommer väl sitta och skrika som en mes. Ska bli skönt att ha det gjort sen i alla fall.
Håller på att skriva en ansökan nu till ett jobb, ena dagen vill jag verkligen ha jobbet, och andra dagen vill jag inte alls. Men söka ska jag verkligen göra för innerst inne vet jag att jag vill ha det. Håll era tummar för mig nu!
Min sötnöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback