pengar



Hej

Jag sov till kl 2 idag, kalla mig lat eller vad ni vill, men det är inte så jävla lätt att somna när man bara ligger och tänker på att man är arbetslös. Än så länge funkar det men hur gör jag när pengarna tar slut. Jag HATAR verkligen snack om pengar, det värsta jag vet är när folk börjar prata om pengar hela tiden. Och snåla människor förstår jag mig inte på. Visst ska man vara sparsam, men man behöver väl inte låsa in sig och ha tråkigt bara för att man vill spara pengar. Och vad är problemet med att inte kunna bjuda sina vänner på nått ibland eller låna ut pengar, nu menar jag inte att jag vill bli bjuden eller låna pengar, men jag om jag vet att nån av mina vänner har det dåligt ställt just för stunden lånar jag mer än gärna ut pengar om jag har. För jag vet att dom kommer igen, kanske inte gäller alla männsikor men jag har då vänner som jag kan lita på. Pengar gör mycket i ens liv, men det är inte det viktigaste.

Imorgon ska jag då försöka ta mig upp i tid, har en massa att göra. Ska bland annat till jobbet och hämta larmkort efter som jag ska jobba på söndag. ÅNGEST jag mår skit av att vara där men än en gång gör jag det för pengarna. suck.

nej om man skulle försöka sova då.. POK.





 

Kommentarer
Postat av: Zara

Tack snälla du! Vi tycker självklart oxå att hon e fin...


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback