2009

Hur tillbringade du ditt förra nyår?
I Sala =)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
satte mig på ett flygplan till USA helt ensam.

Höll du några av dina nyårslöften?
minns inte ens om jag hade några!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
min kusin fick världens finaste lilla Lin!

Dog någon som stod dig nära?
nej..

Vilka länder besökte du?
USA

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
fler dagar med glädje!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
13 augusti, då jag åkte till USA

Vad var din största framgång 2009?
jadu, jag har kämpat med en massa rädslor, och tacklat dom ganska bra.

Största misstaget?
vet inte

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja sjuk har jag varit en massa gånger.

Bästa köpet?
usa resan såklart!

Vad spenderade du mest pengar på?
resan, kläder och krogen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
resan återigen, Max såklart, och alla bra dagar!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
black eyes peas - i gotta feeling
pink- please dont leave me
jay sean ft lil wayne - down ( min och sabinas uppsala låt)
lady gaga - poker face
rihanna - russian roulette
melissa horn - Hanna

och en massa fler! 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare tyvärr .

Vad önskar du att du gjort mer?
hm, kommer inte på nått

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat upp mig inför saker.

Hur tillbringade du julen?
med familj och släkt, först hos brorsan, sen hos moster Inga på kvällen, den bästa julafton på länge!

Blev du kär i år?
nejdu nejdu

Favoritprogram på TV?
kollar inte så mkt på tv, men one tree hill, bonde söker fru, paradise hotel, andra avenyn och så vidare är väl dom jag kollat på typ.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
yes yes !

Bästa boken du läste i år?
magdalena graafs bok : det ska bli ett sant nöje att döda dig!

Årets bästa film?
my sisters keeper!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
utgång med Ida, Emelie och Malin. hade fest 4 dagar innan själva födelsedagen

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja mkt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
leggings och tunikor

Vad fick dig att må bra?
Maxen och resan såklart <3

Vem saknade du?
Hanna Viktor och Emma!


Sabina, vi hade många sköna dagar i solen tillsammans i somras.

jag blev blond ett par veckor.


lördags mys hos carro.


fest i rättvik med sabina! haha


en sommardag med Maxen <3

vi testade på bilbingo, som var det tråkigaste jag gjort i mitt liv.


jag fyllde 20, så här fin var min älskling på kalaset!


Moster Inga, Karin och Erik var också med på kalaset =)


Moster Gun var också där

på kvällen kom vännerna ( och massa jag inte kände) hit på FEST !

lärde känna Emelie, en tjej jag har haft helt fel uppfattning om, men blir ju så när folk snackar skit!

falukalaset =)


emelie på falukalaset


Peace and love, "hjälpte" frida bygga tält


emelie färgde håret rosa :D



Erica åkte kundvagn


förfest med massa folk

vi var i göteborg!


ida hade kul!



3 veckor i Houston TEXAS

3 bästa veckorna <3

 


åkte till san antonio, fick se denna häftiga show!

jag och Emma drack drinkar, och en och annan Corona med lime =)



pannkaks lunch på ihop


coola fåglar.


min prinsessa fyllde 4 år

jag på väg till uppsala på kusin johans fest =)


var med sabina och jobbade en del, här var vi på citygross


sabina fyllde 20 år

julafton 09 hemma hos brorsan


på kvällen träffade jag äntligen min prinsessa, mina andra fina kusinbarn och resten av släkten, en riktigt bra julafton hade jag!

Det var ett utdrag av mitt 2009, nu hoppas jag på ett bättre 2010!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback