fredag



Hello!

Idag har jag jobbat min sista dag, så nu är jag arbetslös, känns mest skönt att slippa gå dit och inte må bra, men jag kommer faktiskt sakna vissa människor där,  som Mattias tex vi har haft riktigt roliga stunder med massa skratt. Men även några till som jag kommer sakna. Men nu får dom klara sig utan mig! haha! Ett tack till alla för den fina blomman och boken!

Efter gick jag till Emmas jobb, eller fick skjuts ner till stan av Mattias sen gick jag resten av vägen. När emma jobbat klart åkte vi och hämtade Hanna och Viktor på dagis sen åkte vi på en massa ärenden innan vi åkte hem till dom och Emma gjorde hamburgare som vi smaskade i oss, sen blev det fredagsmys med popcorn och jordnötsringar, toppen kväll!

nu är jag så trött så jag håller på att somna, inte ofta jag känner att jag vill gå och lägga mig, men just nu känner jag så. Ska hoppa in i duschen nu sen sova efter det tror jag, om jag inte sätter på en film och somnar efter det. Imorgon blir det 21 års fest i repbäcken. Hoppas på en rolig kväll med mycket folk!


Myskillen nummer 1, love love love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback