måndag



Hello!

Jag sover som vanligt inte, jag har sådana sömnsvårigheter att det är sjukt, eller inte problem med att sova utan med att SOMNA. har jag väl somnat kan jag ju sova som en stock om jag inte måste upp till jobbet vill säga, en natt förra veckan sov jag 2timmar. Men vanligtvis blir det ca 5 timmar då jag ska jobba. Och jag klarar mig verkligen inte på så lite sömn, får absolut ingen ro i kroppen.. ligger och tänker, tänker och tänker. jag hatar det.

Nu är jag iallafall ledig i 3 dagar, så det ska bli riktigt skönt, då vet jag iallafall att jag får den sömn jag behöver, sen är det ju bara jobb på fredag sen så har jag ledigt tills på tisdag.

jag tycker fortfarande att det är vädligt jobbigt att vara på jobbet, det kryper i hela mig när jag är där, får väldigt lätt panik. Men det finns inte så mycket jag kan göra åt det, jag får kämpa dom sista veckorna som är kvar.

Men hur dåligt jag än mår så händer det så underbara saker runt mig, tänker såklart på Johan och Solmaz tvillingar som kom i fredags. Jag har sett bilder och jag blir så tårögd, ni skulle bara se hur vackra dom är. Det är verkligen sådana här säker som får en att kämpa vidare!

Jag lyssnar efter dina andetag
Så lätta som en fjärils vingeslag,
Jag ska alltid minnas den dagen, jag ska alltid finnas här för dig

Du är välkommen till jorden, välkommen min vän
Må lyckan följa med dig på din väg från himmelen,
för som en ängel har du landat här i vårat hem
Välkommen till jorden min vän
Välkommen hem

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback