jobbvecka


hej

sitter på jobbet just nu och har tråkigt, är på Jax denna vecka som vaktmästarvikarie. Händer inte så mycket mer än att det är storstädning, vilken inte är sådär super kul direkt. Är helt själv här och det känns ju sådär, jag gillar inte att vara själv i en sån här stor byggnad, tur att det plingar varenda gång nån kommer in genom dörren annars hade jag gått på nålar hela dagarna.

Som tur är så har det varit in lite folk här då och då och lånat lite lokaler, men dom har inte stannat så värst länge, men jag har kännt mig så lugn såfort det varit nån annan här. Imorgon är jag iallafall ledig och då ska hela familjen åka till Furuvik, Max ser mest av allt fram imot att köpa glass. Mamma, Pappa, Samuel och Max var ju där förra året och då fick Max en sån där stor skruvad glass så han ska tillbaka dit iår oh köpa en likadan. haha

Sen på lördag har jag tillsyn och måste därför åka hit och kolla så allt ser bra ut. Lite jobbigt att ha ansvar över allt här men allt har gått bra i veckan och jag hoppas att det inte kommer vara några problem på lördag heller.

På söndag jobbar jag dubbla pass, först börjar jag kl 9 nere i gammelgården, så jobbar jag där fram till ca kl 13. sen börjar jag jobba igen kl 16 här och slutar runt kl 20.

Nu ska jag försöka fördriva tiden tills jag slutar, då ska jag gå bort till sportfältet och möta upp Ida, vi ska kolla på när hennes lillebror spelar en match i Dalecarlia. Sen ikväll blir det nog god mat och film.

Max och Neo, Faster älskar er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback