mycket har hänt



Hej.

Längesedan jag uppdaterade nu, mycket som har hänt som jag tänkte skriva om.

20 Juni var jag på namnfest i Uppsala för mina super fina kusinbarn Laleh och Roya, det var även första gången jag träffade dom, man kan säga att dom fick mig att smälta. Vackra flickor <3






<3

veckan efter åkte jag på den värsta magsjukan jag någonsin varit med om, tappade matlusten under några dagar, så midsommarafton firades lugnt hemma hos Simon och Lovisa, men det blev en tidig hemgång för jag skulle jobba hela den helgen.




Max bjöd på tårta en dag.

Efter det så har jag jobbat lite, lekt med brorsönerna och bara tagit det lugnt inför:

PEACE AND LOVE.


Sjuka i huvudet som vi är så började vi festa redan på måndagen, och som vanligt så kan vi inte ta det lugnt fast vi vet att vi ska orka en hel vecka, så dagen efter på tisdagen så var vi bara hemma och tog det lugnt inför kommande dagarna. På onsdag så var vi först hemma hos Ida och förfestade lite innan vi drog in på området och satte oss i öltältet, sen har jag för mig att vi var in en sväng på nån krog också. Sen råkade det ju hända en liten olycka när jag skulle cykla hem, det stod nämligen en soptunna ivägen för mig och min cykel, så det blev en liten smäll, haha. Det slutade med blåmärken och sår på hela benen, och en sne cykel.

Sen var det äntligen torsdag och dags för det som jag väntat på såååå länge MELISSA HORN, det var så magiskt, kan inte ens förklara hur lycklig jag var där och då. stod där och bara njöt av hennes musik och solen som strålade ovanför en, bästa konserten jag någonsin varit på, ingen kommer slå den!

Efter Melissa Horn så gick jag till själavården och träffade Mattias som jobbade där, stod och pratade med honom ett bra tag om allt och ingenting ( Tack för att du lyssnar jämt Mattias )  innan det var dags att sticka och möta upp kompisarna som jag hade lyckats komma ifrån. Satte hos utanför Carro och Jockes lägenhet där det var fullt med folk, sen var gick vi in på området resten av kvällen.

På fredagen, börjde vi festa senare, klockan var nog 5 när vi började denna dagen, brukade ju börja vid lunch annars. Men jag saknade min Max så mycket så när han ringde på torsdagen och sa att han saknade mig och ville komma på fredagen så kunde jag inte säga nej. Så vi hade vattenkrig hela dagen och bara lekte han och jag <3

Men sen på kvällen så var vi kvar hemma hos ida ganska länge, vissa orkade inte riktigt med ( Ida mest HAHA ) men det kvällen såg vi iallafall Europe och lite av the ark innan kvällen slutade ganska tidigt.

på lördagen så satte vi oss utanför Johanna och Tony i solen ganska länge innan vi ens orkade duscha och göra oss iordning, Men sen åkte vi till humleparken och satte oss med Carro, Jocke och en massa andra. Sen på kvällen var det Jay-Z som gällde, och det var väldigt mäktigt må jag säga, mycket folk och en bra artist, synd bara att Beyonce vägrade visa sig fast hon var i lilla borlänge.


MELISSA <3





Sen den här veckan så har jag mest varit med Sabina, vi har inte hunnit träffats på länge eftersom hon jobbat så mycket men nu äntligen hade vi tid att umgås, och vi har såklart legat och stekt i solen mest hela tiden, soltorskar som vi är, har även sovit där eller en natt hos henne sen så sov vi allihopa hemma hos hennes morbror en natt, jag Sabina och Tim delade säng och jag trodde jag skulle döda dom båda två. Tim snarkade så jag inte kunde sova och Sabina ville inte ligga i skarven så hon la sig typ på mig så jag höll på att dö av värme. haha i onsdags åkte vi ut till Gimmen och badade, solade och rodde eka.

Puh, nu har jag gett er lite info om min sommar hittills iallafall, idag är det fredag och jag ska försöka få ida att hitta på nått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback