Nu är han hemma.



Idag vid kl 10 åkte jag Max och Simon till Falun för att hämta hem lillebror och Lovisa. Satte oss och först och åt frukost. Eller Maxen käkade glass. Sen gick Simon upp till Lovisa där dom väntade på sista kontrollen innan hemfärd. Jag och Max fick vänta utanför. och guuud va vi väntade. men sen kom dom äntligen och med sig hade dom världens finaste bebis.

Och jag lovar er jag höll på att börja grina, hade ögonen fulla med tårar när jag såg honom första gången och när jag kramade om Lovisa. Han är så fin, en kopia av Maxen verkligen.


Här sitter vi och väntar.

stolta storebrorsan hjälper till att bära



Du gör mig så lycklig lilla vän, du och Max är mitt liv <3

Du är så mycket mer än vi kunnat drömma om, du är helt perfekt och jag kommer alltid finnas för dig och älska dig för resten av mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback