bra födelsedag!



Hej.

Jag hade en jätte bra födelsedag igår, var ut och käkade med brudarna på kvällen sen gick vi till skrubben sen vidare till bakfickan tills dom stängde då gick vi tillbaka till skrubben, sen hann vi även in en sväng på engelska innan allt stängde.

Måste bara visa vad världens bästa frida skrev till mig på facebook igår:

Sötaste
Angel
Rolig som fan!
Allvarligt min favvotjej

Wikipedia:
Intressant
kramig
Snäll
tokig
Rumpnisse
Öl
Min bästis♥

Sara Wikström en stjärna utan dess like!
Hon fångade mitt hjärta med storm den dagen hon tappa hakan över att jag sa "åh nej måste jag bli mätt idag igen" hahah ett missförstånd blev en vänskap som aldrig brister.
Du har fyllt mitt liv med en sån glädje gumman och ditt skratt haha de smittar verkligen av sig. HELT UNDERBART!
att du tar dig tid och kommer på min student hjärtat....jag finner bara tre ord.
JAG ÄLSKAR DIG!
min lilla borlänge jänta som jag saknar så mycket. DU Fyller år idag!
STORT ENORMT MEGA GRATTIS!
ska krama sönder dig när vi ses och sedan ska jag bjuda dig på en Öl!
Efter de ska vi dansa och sjunga hela natten och skratta tills magen får kramp. (som vanligt)
Du är underbar vännen♥ Tack för du finns och för att du är just DU!

Hur söt är inte hon på en skala ? världens bästa. och om 2 veckor ses vi <3 jag älskar dig vännen!

Tack till alla andra som grattade mig också, betyder mycket ! <3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback