fredag



Hej.

Igår vaknade jag tidigt eller ja tidigt för att vara mig, kl var 10. Iallafall så hörde jag att Max var här så jag ville inte somna om utan gick upp till honom istället. Sen följde vi med Mamma till Ica Maxi och handlade. När vi kom hem igen käkade vi våfflor och efter det frågade jag Max och vi skulle dra till leklandet och det ville han så klart, så vi packade in oss i bilen så mamma fick skjutsa oss dit.

Väl där hade vi jätte kul, Man såg lyckan skina i Max ögon när han fick leka där, och jag var glad för att han var glad och för att jag fick ha ensamtid med min prins. To en glasspaus på ungefär 10 minuter men annars så lekte vi nonstop i några timmar. Tack min älskling för en rolig dag <3

På kvällen skulle Malin och Ida ta med mig på en spöktur, och dom som känner mig vet att jag är riktigt lättskrämd, men denna gången lyckades dom inte, vi åkte till hedemora. Tror stället vi åkte till hette Norn, för att ta sig dit iallafall så åkte vi på en gammal skogsväg, sen väl framme fanns det nån kyrkogård.

En kompis till oss hade åkt dit med sina kompisar för dom hade hört att varenda gång nån åkt på den där vägen så hade det blivit fel på bilen. Och det hade hänt dom också. Mikaela fick till och med sig ett spöke hem därifrån, och det är faktiskt helt sant, för efter hon varit där några gånger så började det spöka hemma hos henne, kranen satts på och det slogs i luckorna. Så då pratade hennes mamma med ett medium som sa att hon fått med sig ett spöke därifrån. HELT SJUKT. Spöket följde till och med henne när hon bytte lägenhet!

Men nu måste jag sluta snacka om spöken, för jag ska till optikern snart, sen ska jag träffa Ida Carro och Malin vi ska laga mat och kolla på film ikväll!

pok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback