torsdag



Halloj.

Idag var det jobb som stod på schemat, servering i prostgården. Nu har jag kommit in i uppgifterna så det går av bara farten, det enda jobbiga var att det blev så varmt så man höll på att dö av värmeslag. Hann även träffa Mattias en sväng, han var där på något möte, det roliga är att han är precis som mig, skrattar vi så hörs vi lång väg, plus att båda tydligen har smittande skratt! haha

På söndag ska jag också jobba, blir då själv i prostgården, eller nej jag får ju inte glömma bort spökerna. usch fyfan jag kommer vara livrädd. Ska tvinga nån att vara med mig, alla vet ju att jag får panik av att vara själv på stället där jag känner mig rädd. ja jag vet jag är en TÖNT!

Jaja, när jag kom hem från jobbet idag så var Maxen här, han höll på att köra på min stackars lilla katt när han körde sin tramp-traktor i en backe. Katten blev skit rädd och Max blev nog lite chockad och skrattade bara, och då kunde man ju inte hålla sig från att skratta själv. Min pojke <3

Imorgon ska jag baka en massa bullar till mammas 50 årsfest :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback