en helg.

hej.

Blev inget resturang besök med familjen i lördags, Samuel hade feber och mamma har varit sjuk sen i måndags så det blev en lugn hemmakväll liksom i fredags med massa the O.C avsnitt och lite godis och cola.
Idag hade jag och Linda bestämt att träffas, hon bor ju i örebro nu för tiden så nu när hon var hemma passade vi på att ta en långpromenad och snacka. Efter det var det bara hem och börja fixa sig för jobb, storebror och Max var även hit en sväng, så då fick jag iallafall träffa min ena pojk en stund, passade såklart på att pussa på honom och berätta att jag saknat honom, och att jag älskar honom.
Jobbet gick strålande, börjar tro att jag är född till att servera kyrkkaffe :)) haha. Passade även på att hjälpa vaktmästaren med att fixa och plocka undan lite, är ju så van att göra det ändå så det blir lite så av bara farten när jag befinner mig i en kyrka. Jag älskar mitt jobb som kyrkvaktmästare, eller mitt gamla jobb kanske man ska säga, har väldigt svårt att släppa tagen om det, vilken jag borde göra eftersom det inte finns tillräckligt med jobb åt mig längre och jag måste hitta nått annat. suck.
I morgon ska jag fylla i lite papper som jag ska skicka in, har skjutit upp det alldeles för länge nu. Jag är expert på att skjuta upp saker nämligen.. Sen på kvällen blir det badminton.
God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback