måndag

Måndag igen, ny vecka och denna vecka ska jag äntligen få jobba lite, iofs inte fören på söndag.
imorgon ska jag till tandläkaren också, bara en vanlig koll tror jag, men ska säga till att dom behöver slipa lite på min plast jag har på mina framtänder. Det är lite vasst på ett ställe och syns så jäkla mycket på framsidan.
ikväll ska jag hem till Ida, får se om vi ska kolla på one tree hill eller kanske nån film. Blir då att käka jordnötsringar och popcorn. Måndagar är ju sjukt tråkiga därför måste man ju lyxa till dom lite Jag började denna dagen med att laga en sjukt god kyckling och nudel wok. Måste säga att jag verkligen lyckades med den! Var läskigt gott! En lyxig måndag GILLAS!
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback