söndag

Hej
Enda inläggen som skrivits på sista tiden är mina konstiga "mitt i natten"- inlägg. Sådana där konstiga inlägg som typ ingen annan än jag fattar, måste vara sjukt tråkigt för alla andra. Sorry.
Helgen har iallafall varit bra, i fredags åkte jag först hem till Madde där vi käkade och fixade oss innan vi åkte hem till Malin på förfest med Malin, Ida, Malin, Johan och Tobbe. hade jätte trevligt där innan vi drog oss ner på stan där gruppen splittrades. Malin Ida och Malin drog till s2, och vi andra 4 hamnade på flamingo där vi röjde runt på dansgolvet, eller ja vi stod väl i baren en hel del också :))
Igår var Max här och lekte, vi spelade bland annat mulle meck bygger bilar på min dator, mys att ha honom här som alltid. Han är så stor nu och säger en massa kloka saker, och knäppa saker för den delen också. Blir lätt så eftersom han pratar konstant, munnen går i ett på den där grabben. min fina pratglada pojk. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback