morgonpigg unge.





Halv 7 imorse slog skrutt upp sina underbara bruna ögon - jag är hungrig faster var det första han sa, så då var det bara att hoppa upp ur sängen och gå ner och göra frukost. Sen tog vi med frukosten upp igen, så han fick sitta i min säng och käka samtidigt som vi kollade på "pippi på dom sju haven"

klockan 8 tog Samuel med honom ner till tv:n, så då passade jag på att sova lite till. Nog för att det är jätte mysigt att sova brevid honom, men jag måste erkänna att jag inte sover så väldans bra. Men det är det värt, Max skulle jätte gärna få flytta hit om han vill så jag fick gosa med honom jämt, sen får Neo sluta med att amma så han också kan flytta hit till sin faster! Simon och Lovisa lär ju inte tycka detta är någon bra ideé. haha.

Nu ska jag gå och pussa på min fina pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback