städning



..

Städning som gäller idag, storstädning kan man kalla det.. storstädning av mitt rum. Allt som är onödigt ska kastas vill ha så lite grejer som möjligt kvar på rummet när jag är klar. Funderar på att slänga ut både bokhylla och skrivbordet, kanske inte idag men det ska ske snart hoppas jag. Kvar kommer då bara finnas min söta tvåsittssoffa, min stora men lite hårda säng ( behöver en ny säng ) och garderoberna. Skulle vara skönt som fan.

Sen måste ju mitt rum vara så fint som möjligt på fredag då världens snyggaste kille kommer hit och sover brevid mig..


Så nu gäller det att sätta fart, för senare ska jag ut på en promenad. Och om jag hinner ska jag åka och köpa en kalender, fått mer jobbtider nu och eftersom dom är så utspridda så måste jag ha en kalender så jag kommer ihåg när och var jag ska jobba.

nej städa var det ja..

pok


Bästa Max och bästa storebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback