Sala



Heej

I fredags åkte jag till Sala och hälsade på min fina Frida, blev dagar fyllda av skratt som vanligt, men vi han också med att festa, kolla film, träffa Erica och andra underbara människor i Sala. Kom iallafall hem i tisdags och det första jag gjorde var att träffa Max och Neo såklart hade saknar mina grabbar!

Idag ska jag jobba, ska servera surströmming i kvarnsveden, vi får se hur det går, jag är ju nämligen sjukt känslig mot lukter så hoppas jag inte spyr bara. Imorgon ska jag gå brevid en annan vaktmästare i stora tuna kyrka och likadant på lördag, ska nämligen bli vikarie där också när det behövs.

Nej nu ska jag göra nå mat som jag sen hoppas på att jag får behålla ;)

pok


ny bild på mig med min hårförlägning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback