söndag



Hej.

Igår vart det fest och utgång fast jag sa att det skulle bli festfri helg, kvällen började hemma hos Malin, där det var en massa trevliga människor. Och jag hade ett sjukt roligt telefonsamtal med en väldigt rolig människa, en vän som alltid får mig att le.

Sen blev det krogen, vi skulle in på Bolanche men dom var stenhårda med åldersgränsen igår så vi kom inte in eftersom vi "bara" är 21. Lika hårda var dom på S1 fast vi alltid brukar få gå in där, aja där smet vi iallafall in en sväng. Vakten hade annat för sig så vi tog oss friheten att bara gå in.

Men sen gick vi vidare och fick dansa lite iallafall, var inte så hemskt kul. Jag tog iallafall bussen hem vid halv 2. Och i morse var det bara att gå upp vid 9 för att jobba en sväng mellan 10- 13. Ville helst dö när jag vaknade imorse, men fick lov att ta mig i kragen och gå upp. Jobbet gick bra iallafall, var ju som sagt bara 3 timmar så.

När jag kommit hem och vilat mig en stund så kom Max och Neo, jag skulle nämligen vara barnvakt åt mina älskade pojkar, vi hade jätte mysigt bara vi 3 :) Sen åkte Max traktor med Simon och jag tog en promenad med Neo i vagnen så han fick somna. När han vaknade så gick vi in så han fck äta lite banan och få ny blöja :)

Tack mina fina pojkar för idag, jag är så glad att jag har er och ni är verkligen dom bästa som finns i mitt liv. Jag är så stolt över er mina fina <3


Max och Neo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback