torsdag



Hej

Sitter i soffan just nu och bara tar det lungt, har varit ute och flängt varje dag ett tag nu och i morse hade jag huvudvärk så jag orkade inte göra nått idag.

Sabina väckte mig först vid 10 i morse men jag somnade om och sov till klockan 12 då Mattias väckte mig, Snälla vänner man har då, haha fast jag tycker om dom ändå faktiskt. Käkade Nudlar och oboy till frukost/lunch hade ingen ork till att laga nått annat idag.

Nu har jag faktiskt tröttnat på att ligga här och inte göra nått.. saknar mina fina brorsöner också, usch allt känns jobbigt idag, får se om jag hittar nån att hitta på nått roligt med skulle behöva det idag känner jag!



Can we pretend that airplanes in the night sky
are like shooting stars, i could really use a wish right now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback