midsommar

Hello.
Ifredags var det midsommar, och ja vi firade rejält kan man säga. Jag har en blåtira, ett stort blåmärke över hela benet och fullt med blåmärken på lår och armar.. och ja jusst ja en stor bula i huvudet.. Men kul hade vi iallafall,
Dagen började med att jag åkte hem till Cissi där vi började göra oss i ordning, sen kom Madde och hennes Mamma och hämtade oss, så skjutsade Maddes mamma ut hos till Torsång där vi mötte upp massa folk på en båt så satt vi där ett bra tag innan vi åkte ut till en mysig ö och grillade.
Sen åkte vi förbi hemma hos Sabina en sväng där det var fest, sen vidare mot statiol där vi käkade korv och mos. Innan jag bestämde mig för att traska hemmåt och ja.. jag hamnade nog nån annanstans innan jag väl kom hem. Tror nästan att jag var på nån fest innan jag tillslut kom hem!
Och nu har peace and love veckan dragit igång också, wiiie party-festival-vecka gillas!
nu kör vi!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback