Neo 1 år

2010-03-02

Idag fyller du 1år min älskade, söta och underbara lilla Neo.
Min andra brorson som kom till världen och gjorde mitt liv ljust, och ännu en gång fick jag känna denna enorma kärlek som jag har till er mina två fina brorsöner, du tog på en gång en väldigt speciell plats i mitt hjärta och den platsen kommer du alltid ha. Jag kommer alltid finnas för dig och hjälpa dig genom livet.
Jag är så stolt över dig plutt, den finaste skatten på denna jord. Du är värd allt och lite till och kunde jag så hade jag gett dig hela världen!
Neo, du är världens bästa och jag älskar dig mer än allt annat, glöm aldrig det <3

GRATTIS på 1årsdagen Fasters finaste hjärta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback