Till mitt hjärta.

 
 
Till mitt ofödda barn i magen.
 
Du anar inte hur mycket jag längtar efter dig, eller hur mycket alla andra också längtar efter dig. Du kommer ha så många fina människor runt om dig, som kommer älska dig, ta hand om dig och göra allt för dig.
 
Ser på dina kusiner att dom längtar efter dig, iallafall Max som förstår att du ligger där inne i Fasters mage. Känns tryggt att veta att du kommer ha två äldre kusiner som kommer stå bakom dig i alla lägen, ni kommer bli ett fint litet gäng ni tre, dom finaste som finns. Ni kommer alltid vara dom viktigaste i mitt liv vad som än händer!
 
Jag kanske inte kommer kunna ge dig allt som du pekar på men något jag lovar att ge dig är trygghet och kärlek. Vad som än händer så kommer jag finnas där och lyssna och hjälpa dig, och jag hoppas du kommer förstå att du alltid kommer kunna komma till mig med alla dina problem, för tillsammans löser vi allt! 
 
Bara av att veta om att du finns i magen och att du om några månader kommer ut till oss har gjort mig till en annan människa, nu är det du om är viktigast och det jag kommer fokusera på. Allt annat jobbigt som hänt i mitt liv glöms mer och mer bort ju mer jag tänker  på och drömmer om dig. 
 
Tack för att du flyttade in i min mage som den bästa överaskning vi någonsin varit med om, du kom som en chock men du är det bästa som hänt oss och vi kommer göra allt för att du ska känna dig älskad och trygg.
 
Vi älskar dig <3 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback